Obiskali smo živalski vrt v Ljubljani

Izlet v živalski vrt v Ljubljano sva načrtovala že lansko leto, pa se nama je zdel takrat Anej še premajhen in sva se raje odločila, da ga prestaviva na letos. Za datum sva se menila že od konca zime, a je vedno nekaj prišlo vmes - ali ni bilo v redu vreme, ali Erik ni mogel dobiti dopusta, ali je bil kateri od otrok bolan ...

Konec junija je moral Erik izkoristiti še nekaj dni dopusta, pa tudi vreme je bilo ugodno, tako da sva rekla zdaj ali nikoli. In tako smo se enega lepega junijskega petka odpravili proti Ljubljani.

Zjutraj smo vstali ob uri, kot se otroka po navadi zbujata. Glede na to, da živalski vrt odpre vrata ob devetih, se nama ni zdelo smiselno, da smo prezgodaj tam. Pojedli smo zajtrk, se oblekli, preverili, če imamo vse s sabo in ob osmih smo že bili na poti.

Otroka sta bila mirna, midva tudi, cesta ni bila preveč prometna, a že po 15 minutah poti se nam je na avtu prižgala lučka za pnevmatiko. Erik me je grdo pogledal, ker sem bila jaz glavni povod za izlet, oblil ga je pot in začel se je jeziti. Skušala sem ga pomiriti, da če kaj ne bo v redu, se bomo obrnili in šli nazaj proti domu. Ustavila sva se na črpalki, kjer sva preverila tlak. Vse je bilo ok. Fora je bila v tem, da je dan prej zamenjal gume in na levi strani mu je prednja guma spustila za 0,1 bara, to pa je bil takoj povod, da se je lučka prižgala.

Krenili smo naprej in še po dveh postankih, ko smo se ustavili za WC in dojenje, in po uri Anejevega počitka smo okrog pol enajstih prispeli na parkirišče pred živalskim vrtom. S sabo sva vzela dva vozička, ker sva vedela, da Neja ne bo hodila sama več kot nekaj minut, nositi je pa tudi nisva nameravala po celem živalskem vrtu.

Takoj, ko smo vstopili skozi vrata, sta bila otroka navdušena nad videnim. Najprej smo si ogledali živali, ki jih že poznamo, kot so krave, račke, goske, nato pa smo nadaljevali pot proti otrokoma manj znanim živalim.

Na začetku sva naredila napako, ker sva pozabila vzeti zemljevid, v živalskem vrtu pa sva bila oba nazadnje kot osnovnošolca, tako da smo malce lutali sem ter tja in nismo bili prepričani o smeri ogleda. Tako sva se odločila, da greva gor do bobrov, od tam pa smo šli do kozorogov in risov, pot navzgor pa nam je vzela kar nekaj časa, s čimer smo izgubili kar eno uro. Ko smo prišli do živali, ki smo se jih najbolj veselili, to so medved, volkovi, tiger, slon in žirafe, smo bili že vsi kar pošteno utrujeni in lačni. A vseeno smo si vzeli čas in si ogledali še te živali. Čeprav sta bila utrujena, je bilo otrokoma zanimivo in še posebej sta se navduševala nad medvedom, ki je s svojim tekanjem sem ter tja in kopanjem pripravil celo zabavo, ter nad tigroma in slonom. Neji pa so bile zanimive tudi opice, medtem ko se Anej ni preveč zmenil za njih.

Vzeli smo si tudi čas in se odpravili v terarij. Anej je še premajhen in mu kukanje skozi akvarije ni bilo zanimivo, Neja pa je z veseljem opazovala kače, kuščarje in žabe.

Ko smo končali z ogledom, je bila ura že pol tri. Z Erikom sva bila dogovorjena, da bomo šli na kosilo v center, a ker smo bili že pošteno lačni, otroka pa tudi že utrujena, smo se odločili, da se bomo najedli kar v gostilni v živalskem vrtu. Midva sva naročila takose s pomfrijem, Neji pa sva vzela topel sendvič, ker ji ostalo ni nič ugajalo. Aneju v gostilni še ne naročamo posebej kosila, ker itak ne poje dosti in mu potem midva z Erikom odstopiva toliko, kolikor poje. Na koncu se je seveda zgodilo, da se je Neja navdušila nad nacho sirom in je jedla pomfri ter tacose, topel sendvič pa sva pojedla midva z Anejem.

Po kosilu je Neja silila na igrala, midva pa sva kolebala med tem, ali bi se odpravili proti centru ali pa bi šli domov. Ura je bila pol tri, otroka sta bila že utrujena, midva pa sva sprejela odločitev. Več o tem pa v naslednji objavi. ;)

Končni vtis:
+ otroka sta bila nad živalmi navdušena, tako tudi midva z Erikom, všeč nam je, da smo videli živali, ki jih drugače vidimo samo na televiziji, npr. slona, žirafe, leva ...
+ za obisk smo izbrali kar vroč dan. Pozitivno se nam zdi, da ima živalski vrt kar nekaj sence (sploh če se odločiš za daljšo pot, da vidiš vse živali) in da imajo pipe z vodo, kjer se lahko osvežiš.
+ Všeč nam je bilo, da imajo v živalskem vrtu gostinsko ponudbo, pa čeprav niti ni ne vem kako raznovrstna, kjer smo lahko napolnili želodčke in se osvežili.
+ igral, namenjenih otrokom, je veliko. Mi jih zaradi pomanjkanja časa (ker smo eno uro zapravili za pot v hrib) nismo izkoristili, ampak drugič jih bomo zagotovo.
+ živalski vrt je odlično razporejen in uspeli smo videti vse živali, ki smo jih hoteli.
+ všeč nam je, da so v živalskem vrtu tako gostinska ponudba kot trgovina, kjer si lahko kupiš kak spominek. Jaz sem otrokoma vzela vsakemu svoj kozarec iz bambusa (Neji volja, Aneju žirafo).
- po drugi strani pa gostinska ponudba ni preveč raznovrstna, tako da če ne bi bili zelo lačni, bi zagotovo šli na kosilu v centru.
- cena vstopnic je za štiričlansko družino kar visoka (9 € za odraslega in 6 € za otroka, starejšega od dveh let). Sicer se mi v primerjavi z manjšimi živalskimi vrti cena za odrasle ne zdi pretirana, mi je pa presenetljivo, da računajo že za otroke, stare dve leti. Mogoče sem preveč navajena na to, da imajo po navadi predšolski otroci zastonj vstopnino.