Prvomajske počitnice malo drugače

Za prvomajske počitnice smo sprva načrtovali družinski oddih v toplicah, pa so šli naši načrti po gobe, zato smo ostali doma in počitnice preživeli drugače. Vreme na žalost ni sodelovalo z nami, saj je od petih dni, kar sta jih Erik in Neja preživela z nama doma, kar tri dni deževalo. Kljub temu smo se potrudili in dneve kar najbolje izkoristili.

Praznovanje prvega rojstnega dne
Po dolgih premislekih in pregovarjanjih sva se z Erikom odločila, da Anejevega prvega rojstnega dne ne bomo praznovali na veliko. Na koncu smo povabili Erikovo družino, vendar pa je njegova sestra odšla na morje, ena babica je zbolela, druga je imela druge opravke, tako da sta se praznovanja poleg moje družine na koncu udeležila le njegova starša.

Čeprav se mi je zdelo, da je šlo tisti dan kar nekaj stvari narobe, saj torta nikakor ni izpadla, kot sem si želela, pred kosilom nam ni uspelo narediti družinskih fotografij, ki sem jih načrtovala, izgubili smo balon v obliki številke ena, ki nam je odletel, nekateri so zamujali na kosilo, pa je bil dan vseeno prečudovit in vem, da je Anej izjemno užival, čeprav ni vedel točno, za kaj se gre.

Izjemno navdušen je bil nad triciklom, ki sta mu ga podarila botra, in nikakor ni hotel ven iz njega, zelo mu je bila všeč torta, ki jo je zmazal en kos, pa tudi v pozornosti vseh družinskih članov je užival, saj so ga crkljali in razvajali na polno.

Izlet v Bad Radkersburg
V četrtek je bil dan, ko smo razvajali našega atija. Posebne torte zanj nismo pekli, saj nam je ostalo precej Anejeve, smo mu pa obljubili, da ga bomo ta dan manj jezili.

Po kosilu smo se odpravili na družinski izlet preko avstrijske meje, v Radgono. Meni osebno je Radgona čudovito mesto, piko na i pa ji daje srednjeveški pridih centra, ki me malce spominja na Ljubljano, le da je vse manjše in ne tako nagužvano.

Najprej smo se sprehodili po samem centru, nato pa po uličicah do mostu čez reko Muro. Od tam nas je pot zanesla nazaj proti obzidju in proti centru, zato smo šli še v drugo smer, kjer smo se sprehodili mimo muzeja (ki pa ga nismo obiskali) ter do cerkve.

V samem mestu se nismo dolgo zadrževali, ker otroka nista bila razpoložena. Predvsem Neji se je poznalo, da po kosilu ni spala in bolj kot so se ure prevešale v pozen popoldan, bolj se je je lotevala utrujenost. Zato smo na hitro skočili še v Lidl in Bipo ter nazaj proti domu.

Prvič na vlaku
V petek nas je razveselilo lepo vreme, zato sva se z Erikom dogovorila, da lahko gremo popoldan na vožnjo z vlakom. Ko sva Neji povedala, da se bomo šli peljat z vlakom, se je izjemno razveselila in izleta nam niso preprečili niti temni oblaki, ki so se popoldne zgrnili nad Prekmurje in napovedali dež.

Odpravili smo se na vožnjo iz Murske Sobote do Ljutomera in nazaj. Vlak do Ljutomera odpelje okrog 15h in tale delovni petek je bil super priložnost, da lahko Neji uresničiva željo obiska vlaka, saj po navadi Erik dela do treh popoldan, čez vikende pa ti vlaki ne vozijo.

Pot iz Murske do Ljutomera je kratka in se je hitro zaključila. V Ljutomeru smo eno uro čakali na povratno vožnjo, vmes pa ujeli tudi tovorni vlak, nad katerim je bil še posebej navdušen Anej, ki ga je pot tako zmučila in navdušila, da je vožnjo nazaj prespal.

Neja je bila nad izkušnjo navdušena, zato sva ji z Erikom obljubila, da bomo tak izlet zagotovo ponovili.

Deževen vikend
Nato pa nas je na žalost čakal deževen vikend, v katerem kaj več od obiskov in kratkih sprehodov nismo opravili, čeprav smo načrtovali še kak izlet, a je bilo preveč deževno in hladno za kaj takega.

Kot kaže, sta maj in april zamenjala vlogi, a jaz vseeno upam, da se vreme kmalu popravi, saj v kratkem načrtujemo še pot do Ljubljane, saj bi radi obiskali živalski vrt, v nedeljo pa praznujem tudi jaz in rada bi, da ta dan preživimo skupaj nekje na lepšem (in ne zaprti v hiši zaradi vetra in nalivov).

Kako pa ste vi preživeli prvomajske počitnice?