Blog o materinstvu, lepoti in vsakdanjih stvareh

sreda, 21. junij 2017

Srečna mama je fit mama?


Prvih nekaj mesecev po porodu sem imela stalno občutek, da me od vsepovsod bombandirajo z idejo o popolnem telesu po porodu. Ta in ta ima dva meseca po porodu popoln trebušček, preizkusi to anticelulitno kremo, preizkusi te izdelke za hujšanje, kaj pa ta dieta ... Nekako sem se podzavestno odločila, da izdelkov, ki propagirajo hujšanje, ne bom testirala in izpostavljala na blogu. Tudi pozivi na raznorazne diete so mi bili smešni. Le kaj bom na dieti, če pa dojim in hočem jesti vse? O telovadbi po porodu nisem niti razmišljala. Sem pa ob vsem tem začela razmišljati. Je srečna mamia res le tista mama, ki takoj po porodu izgubi odvečne  kilograme? Ki je kmalu po porodu fit? Ki kmalu po porodu izgubi trebuh? Ki nima strij in celulita?

Moj odgovor na ta vprašanja je naslednji:

Srečna je tista mama, ki se dobro počuti v svoji koži. Ne glede na vse.

Jaz se več ali manj odlično počutim v svoji koži. Ne motijo me strije, ki so mi ostale na trebuhu po porodu, ne moti me večja rit kot pred porodom, ne motijo me niti povešene dojke zaradi dojenja. Mi pa gre izjemno na živce trebuh, zaradi katerega imam čudno postavo in izgledam, kot da bi bila ponovno noseča.

Pogrešam svoje telo pred nosečnostjo. Tudi takrat sem bila močnejše postave in sem imela trebuh, a sem imela tudi nekaj drugega - kondicijo. Resnično pogrešam svojo aktivnost pred nosečnostjo. Zato sem se odločila, da je končno čas, da zmigam rit in naredim nekaj v tej smeri. Začela sem s telovadbo Focus T25. Focus T25 je telovadba, za katero porabiš le 25 minut na dan, njen avtor pa je Shaun T. Dve leti nazaj sem oddelala njegovo telovadbo Instanity, ki mi je pomagala izgubiti okrog 8 kilogramov, a tokrat čutim, da je ta prezahtevna zame. O svoji poti sem pisala na lepotnem blogu Taya's Blog (članek 1, članek 2. članek 3)

Moj cilj ni hujšanje kot pred dvema letoma (če izgubim kak kilogram, pa me tudi ne bo motilo), pač pa se motivirati za gibanje in spodbuditi k čim večji aktivnosti. Če pomislim, da sem še v devetem mesecu nosečnosti vsak večer opravila enouren sprehod, sem se od poroda res polenila. Tri tedne je minilo od začetka vadbe. Ne telovadim vsak dan, ampak vsaj trikrat na teden. Včasih opravim eno vadbo, včasih dve. Delam po svojih zmožnostih in počutim se veliko boljše. Ker to je tisto, kar sem najbolj pogrešala - gibanje. Upam, da bom sčasoma uspela pridobiti nazaj kondicijo, ki sem jo imela pred nosečnostjo.


SHARE:

Ni komentarjev

Objavite komentar

Blogger Template Created by pipdig